Službene mail adrese planinarskih udruga
srijeda, 19.06.2019.
U ponedjeljak 17. lipnja 2019. održane su konstituirajuće sjednice Izvršnog i Nadzornog odbora HPS-a nakon provedene izborne Skupštine HPS-a 1. lipnja 2019. Izvršni odbor obradio je 14 točaka dnevnog reda, donio poslovnik o radu Izvršnog odbora, utvrdio Informacije i upute za rad komisija HPS-a, potvrdio dosadašnje i imenovao nekoliko novih pročelnika i zamjenika pročelnika u komisijama HPS-a, usvojio Uputu o obračunu putnih troškova u HPS-u te donio odluke i zaključke o planinarskim objektima, treneru hrvatske sportsko-penjačke reprezentacije, tiskanju članskih iskaznica i markica, pristupanju analizi i unaprjeđenjima sustava školovanja u HPS-u i o drugim pitanjima.
Među ostalim, u svrhu modernizacije rada i unaprjeđenja komunikacije između Hrvatskog planinarskog saveza i udruga članica HPS-a Izvršni odbor HPS-a donio je odluku o dodjeli službenih adresa elektroničke pošte svim planinarskim udrugama članicama HPS-a. Službena korespondencija više se neće slati kao do sada poštom, veće će se radi kvalitetnije, brže i sigurnije komunikacije odvijati elektroničkim putem. To se odnosi na prepisku između HPS-a i planinarskih udruga članica HPS-a, na međusobnu komunikaciju planinarskih udruga, ali i na komunikaciju planinarskih udruga sa svojim članovima. Tako će se sve informacije moći kvalitetnije i brže dijeliti unutar cijele planinarske zajednice.
Na poštanske adrese udruga članica HPS-a upućen je dopis s pristupnim podatcima i uputama za podešavanje pretinaca službene elektroničke pošte. Odgovorne osobe u udrugama članicama HPS-a pozivamo da redovno prate pretince elektroničke pošte, a u slučaju izbora novih dužnosnika unutar udruge, da prenesu podatke i upute na novoizabrane osobe. Udruge koje su dosad koristile svoje pretince elektroničke pošte mogu podesiti prosljeđivanje elektroničke pošte s jedne adrese na drugu.