Program rada HPS-a

srijeda, 19.06.2019.

Slika.Skupština HPS-a 1. lipnja 2019. usvojila je, među ostalim, sadržajan i detaljno razrađen Program rada za mandatno razdoblje od 2019. do 2023. godine. Taj je program utemeljen na ciljevima Saveza utvrđenim člankom 14. Statuta HPS-a te je usmjeren na razvoj svih djelatnosti navedenih u članku 16. Statuta HPS-a. Pri pripremi Programa rada posebno se vodilo računa da on bude usklađen sa Strategijom razvoja hrvatskog planinarstva 2015. – 2025. koju je Skupština HPS usvojila na 26. sjednici 13. lipnja 2015., a također i s potrebama iskazanim kroz rad tijela, komisija i udruga u HPS-u.

Program sadrži sedam osnovnih postavki, a zatim dvije cjeline u kojima su detaljno razrađene organizacijske zadaće i zadaće za stručne komisije Saveza. Među organizacijskim zadaćama, djelovat će se na razvoju članstva, planinarske infrastrukture, promidžbi, skrbi za sigurnost u planinama, unaprjeđenju rada tijela i komisija HPS-a te na intenzivnoj suradnji s udrugama članicama HPS-a na rješavanju pitanja od njihovog interesa. Nadalje, u programu je definiran i način razvijanja odnosa s ustanovima izvan HPS-a, smjernice za stabilno financijsko poslovanje i za rad Ureda HPS-a. U cjelini koja se odnosi na programske zadaće u stručnim djelatnostima, zadane su precizno konkretne zadaće i ostvarenja koja je potrebno postići kroz rad stručnih komisija. Iako su sve djelatnosti važne za rad Saveza, posebno je istaknuta jedna interdisciplinarna tema na kojoj će se posebno raditi, a to je školovanje članstva. U programu je zadana zadaća provođenja svojevrsne „cjelovite kurikularne reforme“, odnosno harmoniziranje i standardizacija programa i načina provođenja svih vrsta škola u Savezu. Poseban izazov predstavlja i daljnji razvoj sportskog penjanja, olimpijskog sporta zastupljenog u programu narednih ljetnih olimpijskih igara u Tokiju. Na sličan način definirane su i zadaće za druge komisije i smjernice za razvoj svih djelatnosti.

Program rada HPS-a predstavlja temelj rada za iduće mandatno razdoblje. Pri usvajanju programa rada na Skupštini HPS-a posebno je istaknuta nužnost da se postavljene zadaće ostvaruju svestranom suradnjom kroz dobro organiziran, otvoren i transparentan rad tijela, dužnosnika, zaposlenika i komisija HPS-a. To također treba uključivati koordiniran rad udruga članica HPS-a, uz svestrano uvažavanje svih potreba i specifičnosti u planinarskoj udruzi. I ovim putem pozivamo sve udruge i članove da aktivno sudjeluju u realizaciji programa, na korist i zadovoljstvo svih članova Saveza.

Usvojeni Program rada HPS-a dostupan je na webu HPS-a https://www.hps.hr/files/data/21/Program rada HPS-a.pdf, a također je upućen svim udrugama članicama na njihove službene adrese elektroničke pošte.

Najnovije vijesti

Video priča o planinarskom skloništu Skorpovac

Video priča o planinarskom skloništu Skorpovac

06.11.2025.

Dana 18. listopada otvoreno je novo planinarsko sklonište Skorpovac na srednjem Velebitu, koje je sagradio Hrvatski planinarski savez uz potporu Ministarstva turizma i sporta. Ovdje možete pogledati zanimljivu video priču Tomislava Rataja o planinarskom skloništu, emitiranu u emisiji "Dobro jutro, Hrvatska" na prvom programu HRT-a.

Hrvatski planinar, studeni 2025.

Hrvatski planinar, studeni 2025.

05.11.2025.

Darko Berljak, Tomislav Gračan, Sandra Drmić, Damir Šantek, Zdenko Kristijan, Krunoslav Milas, Gordana Kos-Vujčić ... samo su neki od autora članaka u ovom broju hrvatskog planinara.

Glavna skupština UIAA na Kosovu

Glavna skupština UIAA na Kosovu

27.10.2025.

Od 23. do 25. listopada 2025. održana je sjednica Glavne skupštine UIAA, krovnog međunarodnog planinarskog i penjačkog saveza. Skupština je ove godine održana u Peći na Kosovu, uz sudjelovanje više od 120 delegata planinarskih saveza sa svih strana svijeta. Hrvatski planinarski savez predstavljali su predsjednik Darko Berljak, glavni tajnik Alan Čaplar i stručni tajnik za planinarsku infrastrukturu i provedbu projekata Mladen Vrabec.











footer
Copyright 2025 © Hrvatski planinarski savez   |   Hosting i održavanje: Auris d.o.o.